Drugo izdanje Hodoljubove knjige

Nisam vjerovao da ću ovo ikad reći, ali rasprodao sam kompletan prvi tiraž svoje knjige i spremam drugo izdanje. I osjećam se jako neobično zbog toga. Prije nego što prijeđem na to kako se može naručiti knjiga htio bih da kažem par stvari.

Dok sam spremao knjigu u par navrata sam htio da spalim sve što sam ikad napisao jer mi se činilo da to jednostavno nije vrijedno objavljivanja. Onda bih idući dan pročitao sve to iznova pa mi se činilo da i nije tako loše. I tako gore-dolje, godinu dana…

Imao sam u glavi ideju da održim gomilu promocija, ali to se nije desilo. Daleko od toga da nisam htio da držim promocije, htio sam, ali sam imao takvo radno vrijeme koje se obično završavalo oko pola 8 ili čak i kasnije – a to je jednostavno bilo prekasno.

Ono što mene fascinira nakon ovih godinu dana jeste to da se knjiga rasprodala, iako sam održao samo četiri promocije. I nakon što sam poslao zadnje primjerke ljudi su nastavili da se javljaju i traže knjigu, zbog čega sam i odlučio da izdam drugi tiraž.

Poenta je da se većina ljudi javila preko bloga ili je kupila u nekoj od knjižara na osnovu lične preporuke. Primio sam dosta poruka od ljudi kojima se knjiga iskreno svidjela i ti trenuci su mi često znali popraviti dan. Nisam imao jaku izdavačku kuću iza sebe, nisam imao para za marketing i reklame u novinama, nisam imao ništa osim ljudi koji su čitali ove putopise i dijelili ih na Fejsbuku i Tviteru i zbog tih ljudi sada i izdajem drugo izdanje. Zbog svega toga, svima vama koji čitate ove redove dugujem maksimalnu zahvalnost. Možda zvuči patetično i izlizano, ali bez vas zaista ne bih ništa ni uspio da uradim.

Trenutno spremam drugo izdanje, čekam još da ilustracije budu gotove, ali to bi sve trebalo da bude spremno u narednih mjesec dana. Zbog toga, ukoliko želite da naručite knjigu u pretprodaji dovoljno je samo da pošaljete mejl na space.geronimo@gmail.com i da kažete odakle ste, kako bih vam znao reći troškove poštarine. Knjiga košta 10 KM / 600 dinara / 40 kuna ili 5 evra.

Ukoliko ste knjigu čitali, a svidjela vam se, preporučite je nekome za koga takođe mislite da bi mu se mogla svidjeti, neću imati ništa protiv : )

Hvala vam još jednom od srca.

Voli vas Hodoljub.

mockup1

2 mišljenja na „Drugo izdanje Hodoljubove knjige

    • Ovo izgleda jako zanimljivo. Proslijediću odmah svom drugu koji je zaljubljenik u regionalne (i ne samo te) željeznice, vjerujem da će se obradovati. Pozdrav! 🙂

Ostavite odgovor

